pod záštitou ARPZPD v ČR, z.s., klub Stonožka, IČ 68308892, Mitušova 4, Ostrava –
Hrabůvka, 700 30 zapsán ve veřejném rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod
sp.zn. L 50157 (dále jen „podmínky“)
1) Smluvní vztah mezi pořadatelem akce oddílem 2.turnus pod záštitou ARPZPD v
ČR, z.s., klub Stonožka, IČ 68308892, Mitušova 4, Ostrava - Hrabůvka, 700 30
(dále jen "provozovatel") a objednatelem, tj. účastníkem předmětné akce,
popřípadě jeho zákonným zástupcem (dále jen "objednatel") vzniká splněním níže
uvedených podmínek:
a) objednatel nebo jeho zákonný zástupce řádně vyplní elektronickou přihlášku
na předmětnou akci, a tuto odsouhlasí (odešle),
b) provozovatel učiní akceptaci elektronické přihlášky, a zašle objednateli
organizační pokyny, list účastníka, potvrzení lékařem apod., jakožto i
bankovní údaje pro zaplacení dohodnuté ceny,
c) dojde k úhradě první části ceny (dále také jen „záloha“).
2) Smlouva mezi objednatelem a provozovatelem, na jejímž základě je objednatel
oprávněn se účastnit akce pořádané provozovatelem je uzavřena až úhradou
zálohy, na základě akceptace elektronické přihlášky provozovatelem. Samotná
úhrada zálohy bez potvrzení provozovatele o přijetí elektronické přihlášky,
nezakládá ještě uzavření předmětné smlouvy.
3) V případě, že provozovatel nepotvrdí doručení přijetí elektronické přihlášky a
nezašle bankovní údaje, ve lhůtě 14 dní od učinění elektronické přihlášky, pak platí,
že provozovatel elektronickou přihlášku neakceptoval, a k uzavření smlouvy
nedochází. Objednatel je svou elektronickou přihláškou vázán po celou dobu, kdy je
provozovatel oprávněn ji přijmout.
4) Objednatel doručí list účastníka, potvrzení lékaře a další vyžadované listiny
provozovateli ve lhůtě 14 dní od učinění elektronické přihlášky, není-li ve smlouvě
(tj. v rámci elektronické přihlášky) uvedeno jinak.
5) Konkrétní předmět plnění poskytovaný provozovatelem, tj. zejména náplň
předmětné akce, služby, které jsou provozovatelem poskytovány, apod., jsou v
podrobnostech upraveny v rámci popisu předmětné akce, a s ohledem na tuto
skutečnost je popis předmětné akce určující předmět této smlouvy její součástí.
1) Cena za poskytnutí předmětu smlouvy je stanovena v rámci popisu předmětné
akce, který je na základě výše uvedeného ujednání součástí mezi stranami
uzavřené smlouvy.
2) Objednatel je povinen uhradit cenu následovně:
a) zálohu ve výši 40% z ceny (uhrazením této zálohy dochází k uzavření smlouvy)
je objednatel povinen uhradit do 14 dní od doručení akceptace elektronické
přihlášky provozovatelem
b) zbytek ceny ve lhůtě 60 dní před termínem konání akce; pokud je smlouva
uzavřena ve lhůtě kratší než 60 dní od konání akce, pak je celá cena splatná do 7
dní od uzavření smlouvy.
V případě, že k úhradě zálohy nedojde ve shora uvedeném termínu, pak k uzavření
sjednané smlouvy nedochází, avšak s dále uvedenou výjimkou. V případě, že se
objednatel ocitl v prodlení s úhradou zálohy, tj. je připsána na účet určený
provozovatelem po uplynutí lhůty uvedené výše, pak je smlouva uzavřena toliko jen
v případě, že její uzavření potvrdí provozovatel objednateli ve lhůtě 30 dní od
zaplacení zálohy.
3) V případě, že cena bude hrazena 3 osobou, např. z fondů FKSP apod.
zaměstnavatele, poté se provozovatel zavazuje poskytnout objednateli nezbytnou
součinnost k umožnění úhrady sjednané ceny touto 3. osobou, zejména tedy
vystavení příslušné faktury. V tomto případě se lhůta pro úhradu zálohy prodlužuje
na dobu 30 dní od akceptace elektronické přihlášky.
4) V případě, že v důsledku opožděné platby nedojde k uzavření smlouvy, případně ze
strany objednatele dojde k úhradě částky přesahující sjednanou cenu, je
provozovatel povinen dotčenou částku uhradit objednateli do 10 dní od doručení
výzvy objednatele.
1) Účastník akce (dále jen “Účastník”) je povinen podřídit se pokynům stanovených
instruktory a pomocnými instruktory dohlížejícími na průběh předmětné akce, jakožto i
dalším pravidlům, s nimiž bude v průběhu akce seznámen. Účastník je dále povinen se
chovat, jednat a vystupovat v souladu s dobrými mravy.
2) Účastník bere na vědomí, že účast je na vlastní nebezpečí; v případě eventuálního
úrazu neexistuje nárok na náhradu škody od provozovatele. Úrazové pojištění si hradí
každý Účastník sám.
3) Za finanční obnos Účastníka a cennosti, které s sebou Účastník bude mít na akci,
pořadatel neručí, a to s výjimkou situací, kdy pořadatel převezme tyto věci do své
úschovy.
4) Fotografie z akcí budou zveřejňovány na stránkách www.2turnus.cz, přičemž s tímto
vyslovuje Účastník svůj souhlas, a bere na vědomí, že tyto fotografie budou užívány k
propagaci provozovatele a jím organizovaných akcí.
5) V případě výpovědi smluvního vztahu ze strany provozovatele je rodič nebo jím
pověřená osoba povinen Účastníka z akce neprodleně odvézt, a to v co nejkratším
možném termínu dohodnutém s hlavním vedoucím příslušné akce.
6) Doprava Účastníka na předmětnou akci se řídí podmínkami uvedenými v popisu
předmětné akce.
7) Účastník respektuje, že mezi přísně zakázané předměty v rámci účasti na akci patří
omamné látky, alkoholické nápoje, tabákové výrobky, zbraně, předměty s erotickým
charakterem, pomůcky pro rozdělání ohně a pyrotechnika. V případě nálezu tohoto
vybavení se jedná o závažné porušení smluvních podmínek a táborového řádu a má
za následek ukončení účasti Účastníka na akci.
8) Současně Účastník (nebo jeho zákonný zástupce) odpovídá za škody, které v průběhu
účasti na akci způsobí provozovateli nebo 3. osobám (např. zranění dalším
účastníkům akce, poškození vybavení pořadatele, či jiné osoby, apod.). V případě
takto vzniklých škod Účastník uhradí veškeré náklady související se vznikem výše
uvedených škod.
9) Prosíme rodiče celiaků, vegetariánů, veganů a dalších dětí s jakýmkoliv
přísným stravovacím omezením, aby zvážily, zda je náš tábor pro jejich dítě vhodný.
Dětem se vždy snažíme vyjít vstříc, jak je to jen v našich silách, nicméně nejsme
schopni dodržovat přísné jídelníčky jednotlivých dětí se stravovacím omezením.
Není v našich silách dětem se stravovacím omezením zajistit kažodenní speciální stravu.
1) V okamžiku uzavření smlouvy je tato pro smluvní strany závazná, a tyto jsou
oprávněny ji tedy zrušit dále z níže uvedených důvodů.
2) Objednatel je oprávněn od této smlouvy odstoupit, a to kdykoliv od jejího uzavření až
do doby skončení pořádané akce, avšak spolu s odstoupením od smlouvy je povinen
uhradit odstupné (nebo-li poplatek za storno). Odstoupení bez zaplacení tohoto
poplatku, není-li dále uvedeno jinak, je neplatné. Tento poplatek dosahuje:
- v případě zrušení smlouvy více jak 30 dní před zahájením akce - storno poplatek
je 20% z ceny
- v případě zrušení smlouvy více jak 10 dní a méně než 29 před zahájením akce –
storno poplatek je 40% z ceny
- v případě zrušení smlouvy méně jak 9 dní před zahájením akce - storno poplatek
je 100% z ceny
V případě, že objednatel je nemocný, a při odstoupení od smlouvy bude doloženo
potvrzení ošetřujícího lékaře prokazující nemoc objednatele, pak storno poplatek
nebude vyšší než 30% z ceny. Pokud objednatel nalezne za sebe náhradu, pak mu
bude vráceno 100% ze zaplacené ceny, a to v případě uhrazení celé ceny
předmětným náhradníkem.
3) Pořadatel může zrušit smluvní vztah s objednatelem před konáním dané akce nebo v
jejím průběhu v následujících případech:
a) není dodržen minimální počet účastníků akce, nebo jestliže uskutečnění akce
není ani po vyčerpání všech možností z důvodu překročení hranice
hospodárnosti proveditelné; provozovatel může akci z tohoto důvodu zrušit
nejpozději 21 dní před jejím zahájením; provozovatel je v takovémto případě
povinen vrátit objednateli uhrazenou částku bezhotovostním převodem bez
zbytečného odkladu;
b) je-li uskutečnění akce konkrétně ztíženo z důvodu nepředvídatelných
mimořádných okolností jako jsou přírodní vlivy, povětrnostní podmínky, nebo by
byla jinak ohrožena bezpečnost, zdraví či život svěřených osob, které nebylo
možno při uzavírání smluvního vztahu předvídat; provozovatel je v takovýto
případ povinen vrátit uhrazenou částku bezhotovostním převodem bez
zbytečného odkladu;
c) z důvodu nemoci či zranění objednatele nastalých až v průběhu akce, které‚ s
ohledem na svůj charakter a na zbývající délku příslušného běhu tábora,
představují vážný důvod pro kvalitní dokončení účasti objednatele na akci;
d) z důvodu vážných výchovných prohřešků ze strany objednatele, který tímto
opakovaně narušuje průběh akce, a to zejména závažným porušováním
táborového řádu, což opravňuje hlavního vedoucího příslušné akce k ukončení
účasti objednatele na akci;
e) v případě, že objednatel nesplňuje fyzické či psychické požadavky pro účast na
akci, určené pro pobyt účastníků, kteří jsou schopni se bez problémů přizpůsobit
režimu akce;
f) v případě úmyslně poskytnutých nesprávných či neúplných údajů objednatelem
na elektronické přihlášce k účasti na akci či úmyslně zkreslených nebo
zatajených údajích o zdravotním stavu objednatele;
g) v případě nedodání kompletní dokumentace objednatelem potřebné k zahájení
jeho účasti na akce, tj. objednatelem podepsaná a lékařem potvrzená 1. část
listu účastníka a následně 2. část listu účastníka při předání dítěte na táboře
společně s kopií průkazky zdravotní pojišťovny.
4) V případě ukončení smluvního vztahu jedním z důvodů uvedených pod bodem 3 písm.
c) až g) této smlouvy se zaplacená cena nevrací.
1) Účastník i jeho zástupce souhlasí s použitím dobrovolně poskytnutých osobních údajů
v souladu se zákonem č. 101/ 2000 Sb., a to jen pro potřeby pořadatele, kdy se
pořadatel zavazuje zajistit ochranu osobních dat před nepovolanými osobami či
možným zneužitím. Provozovatel je registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
2) Objednatel se zpracováním svých osobních údajů a jejich zařazením do databáze
uživatelů sloužící k marketingovým účelům provozovatele, jakožto i odebíráním
marketingových informací provozovatele. Objednatel bere na vědomí, že kdykoliv je
oprávněn tento souhlas bez jakékoliv sankce apod. vzít zpět.
3) Smluvní vztahy založené smlouvou se řídí českým právním řádem. Skutečnosti
neupravené smlouvou ani těmito smluvními podmínkami se řídí zejména občanským
zákoníkem.
4) Jednotlivá ustanovení Smlouvy a těchto podmínek jsou navzájem nezávislá. Pokud
některé ustanovení Smlouvy nebo těchto podmínek bude shledáno nepřípustným,
neplatným nebo nevymahatelným dle rozhodného práva, neovlivní takové ustanovení
platnost ani vymahatelnost ostatních ustanovení smlouvy ani těchto podmínek.
Smluvní strany se tímto zavazují, že veškerá nepřípustná, neplatná a nevymahatelná
ustanovení smlouvy a těchto podmínek nahradí ustanoveními a podmínkami
přípustnými, platnými a vymahatelnými, jejichž smysl a účel bude co nejbližší
původním nepřípustným, neplatným či neprosaditelným ustanovením.